عضو شوید


نام کاربری
رمز عبور

:: فراموشی رمز عبور؟

عضویت سریع

نام کاربری
رمز عبور
تکرار رمز
ایمیل
کد تصویری
براي اطلاع از آپيدت شدن وبلاگ در خبرنامه وبلاگ عضو شويد تا جديدترين مطالب به ايميل شما ارسال شود




نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)


پیج رنک سایت loxblog.ir

 

اگر قصد دارید هارد دیسک کامپیوتر خود را با استفاده از ویندوز xp فرمت کنید ، جای درستی را برای خواندن انتخاب کرده اید. اگر در صدد هستید ویندوز کامپیوتر خود را تعویض کنید ، بهتر است هارد دیسک خود را فرمت کنید. این کار باعث رفع برخی مشکلات نرم افزاری دیسک شده ، و همچنین در صورتیکه دیسک شما ویروسی شده باشد ، با فرمت کردن ویروس از بین میرود.


- نحوه ی کار :



:: موضوعات مرتبط: فتوشاپ , کامپوتر , آموزش نرم افزار , ,
:: برچسب‌ها: آموزش پارتیشن بندی در ویندوز XP ,
:: بازدید از این مطلب : 4626
|
امتیاز مطلب : 1
|
تعداد امتیازدهندگان : 1
|
مجموع امتیاز : 1
ن : scorpion
ت : پنج شنبه 3 اسفند 1391

آموزش تصویری نصب ویندوز XP

برای نصب ویندوز XP دو شیوه وجود دارد. در حالت اول ممكن است شما در سیستمتان نسخه های دیگری از ویندوز را نصب كرده باشید. در این حالت با قرار دادن سی دی ویندوز XP می توانید شروع به نصب این برنامه بكنید. در حالت دوم كه ما در اینجا به توضیح جامع آن می پردازیم یا در سیستم تان از قبل ویندوز نصب نشده است یا دچار مشكل شده و قابل اجرا نیست یا اینكه شما می خواهید خودتان كنترل كامل بر روی فرایند نصب اعمال كنید.

در این وضعیت شما باید ابتدا سیستم را از طریق CD-ROM راه اندازی كنید. بسته به نوع سیستم تان باید درایو راه انداز سیستم خود را از هارد به CD-ROM تغییر دهید.

در Mother Board های جدید گزینه ای با نام Boot وجود دارد كه می توانید آن را انتخاب كنید . سپس با فلش های جهت دار بر روی گزینه اول رفته و كلید Enter را فشار دهید. از لیست نمایان شده CD-ROM را انتخاب كنید . برخی از Mother Board ها در این قسمت نام CD-ROM شما را نشان می دهند. مثلاً اگر شما از مدل ASUS استفاده می كنید این نام را مشاهده خواهید كرد. در صورتی كه در گزینه های پائینی نام CD-ROM شما انتخاب شده است می توانید با استفاده از كلید های “+” یا “-“ صفحه كلید ترتیب قرار گیری آنها را تغییر دهید. توجه داشته باشید كه برای نصب ویندوز حتماً باید CD-ROM در اولین گزینه قرار گیرد.



:: موضوعات مرتبط: کامپوتر , آموزش نرم افزار , ,
:: برچسب‌ها: آموزش تصویری نصب ویندوز XP ,
:: بازدید از این مطلب : 3477
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
ن : scorpion
ت : پنج شنبه 3 اسفند 1391

 راهنمای کرک نرم افزار IDM :
بعد از نصب برنامه می بایست عملیات کرک را به درستی انجام دهید . دقت داشته باشید کرک هر ورژن جداست و شما نمی توانید با کرک ورزن ۶٫۹ ورژن ۶٫۱۱ را کرک کنید . بنابراین دقت داشته باشید ورزن کرک نرم افزار با خود نرم افزار IDM مطابقت داشته باشد .
پس از نصب به فولدر Register رفته و فایل Disable Activation را اجرا کنید . در صورتی که از ویندوز ویستا یا ۷ استفاده می کنید حتما با راست کلیک بر روی فایل گزینه Run as Administrator را انتخاب کنید .
سپس فایل Patch را به محل نصب برنامه کپی کنید . در حالت کلی نرم افزار در درایو C و در فولدر Program File نصب می شود . بنابراین به مسیر زیر رفته و فایل Patch را Paste کنید .

C:\Program Files (x86)\Internet Download Manager

حال فایل Patch کپی شده را اجرا کنید . دقت نمایید در صورتی که از ویندوز ویستا یا ۷ استفاده می کنید حتما با راست کلیک بر روی فایل گزینه Run as Administrator را انتخاب کنید .

تصویر

حال در پنجره باز شده بر روی دکمه Patch کلیک کنید . در صورتی که خطای زیر را دریافت کردید مطابق ابتدا روی yes کلیک کرده و سپس در پنجره باز شده فایل IDman را انتخاب کرده و بر روی open کلیک نمایید.

تصویر

تصویر

در ادامه نام کوچک و نام فامیلی خود را در پنجره های باز شده وارد نمایید و بر روی دکمه ok کلیک کنید . در اینجا کرک IDM با موفقیت به پایان می رسد . 



:: موضوعات مرتبط: کامپوتر , آموزش نرم افزار , ,
:: بازدید از این مطلب : 4650
|
امتیاز مطلب : 1
|
تعداد امتیازدهندگان : 1
|
مجموع امتیاز : 1
ن : scorpion
ت : چهار شنبه 2 اسفند 1391
می توانید دیدگاه خود را بنویسید

<-CommentAvator->
<-CommentAuthor-> در تاریخ : <-CommentDate-> - - گفته است :
<-CommentContent->

<-CommentPage->

(function(i,s,o,g,r,a,m){i['GoogleAnalyticsObject']=r;i[r]=i[r]||function(){ (i[r].q=i[r].q||[]).push(arguments)},i[r].l=1*new Date();a=s.createElement(o), m=s.getElementsByTagName(o)[0];a.async=1;a.src=g;m.parentNode.insertBefore(a,m) })(window,document,'script','//www.google-analytics.com/analytics.js','ga'); ga('create', 'UA-52170159-2', 'auto'); ga('send', 'pageview');